Uncategorized

Grup de suport organizat pentru adolescenții consumatori sau cu risc de consum din Iași

Proiect de conștentizare asupra riscului consumului de droguri în rândul adolescenților

Data: 06.06.2024

Psihologul StreetAware organizează săptămânal grupuri de suport destinate adolescenților consumatori, sau cu risc de consum, din orașul Iași, prin Proiectul „Educație pentru decizii înțelepte”.
În cadrul acestor întâlniri, tinerii pot:
- împărtăși experiențe similare de viață;
- oferi ascultare și înțelegere;
- să se încurajeze reciproc pentru a menține un stil de viață sănătos fără episoade de consum/dependență;
- afla soluții personalizate.
În această perioadă tinerii au realizat un PLAN DE SCHIMBARE! Au căutat motive, identificat pași sau oameni ce le pot veni în sprijin.

Proiectul „Educație pentru decizii înțelepte” este derulat de Asociația StreetAware și Crucea Roșie Română Filiala Iași, finanțat prin programul În Stare de Bine, susținut de Kaufland România și implementat de Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile.

 

Despre Asociația Streetaware

Asociația Streetaware s-a înființat din dorința de a sprijini persoanele de toate vârstele și organizațiile în atingerea potențialului lor maxim, bazându-se pe resursele interne.

Programele Streetaware se bazează pe tehnici de auto-reglare a emoțiilor pentru dezvoltarea rezilienței emoționale și auto-securității, tehnici şi metode de producere și valorificare a ideilor inovative și tehnici motivaționale.
Pentru mai informații, accesați www.streetaware.ro

Despre programul În Stare de Bine
În Stare de Bine este un program anual de finanțare ce oferă granturi nerambursabile în valoare totală de 1 milion de euro pe an organizațiilor neguvernamentale din România. Programul este implementat de Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile, cu susținerea financiară a Kaufland România. Obiectivul programului este creșterea calității vieții locuitorilor din comunitățile rurale și urbane prin sprijinirea inițiativelor care au un impact pozitiv în trei domenii esențiale – cultura, sportul și viața sănătoasă – și care se adresează grupurilor vulnerabile și comunităților din care acestea fac parte.

În acest an, în mod excepțional, criza umanitară din Ucraina a determinat reorientarea parțială a programului către sprijinirea migranților și refugiaților  alungați de război din țara vecină.

Pentru mai informații, accesați www.instaredebine.ro .

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148000 de angajați și o rețea de 174 de magazine în România. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Crezul companiei constă în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia, de aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma
„Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială.

Cea mai mare parte a proiectelor CSR ale companiei sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari.
Pentru mai multe detalii vizitați www.kaufland.ro .

Despre Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile

Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile (FDSC) este o organizație  neguvernamentală, independentă, înființată în anul 1994, care promovează o societate civilă puternică și sustenabilă, ce contribuie la apărarea valorilor democratice prin sprijinirea actorilor societății civile, mobilizarea de resurse, încurajarea unui mediu favorabil și întărirea cooperării cu celelalte sectoare.
Mai multe detalii sunt disponibile la www.fdsc.ro .